کشنده ترین حیوانات جهان!

 

کشنده ترین حیوانات ببر

اگر فکر می کنید که در بالای زنجیره غذایی قرارداریم و حاکم بی چون و چرای زمین هستیم،همچنان طبیعت پر از خطر است و این به این معناست که ما آسیب پذیریم. اگرمی خواهید بدانید که به هنگام بیرون رفتن از خانه، باید از چه موجوداتی دوری کنید، ما به شما 15 نوع از کشنده ترین حیوانات را معرفی می کنیم.

 

15 زنبور

نیش زنبور، نه تنها دردناک است، بلکه خطرناک هم هست. 53 نفر در سال به خاطر آلرژی که براثر نیش زنبور است سالانه جان خود را ازدست می دهند. تا حالا به زنبوری که روی دستتان نشسته توجه کرده اید؟ هوشمندانه ترین کار در این زمان این است که عصبی نشوید وصبر کنید تا پرواز کند و دور شود.

 

14 شیر

پادشاه جنگل بطور متوسط حدود 70 نفررا درسال به کام مرگ می کشاند. و اما خبر خوش اینکه به هنگام خروج از خانه احتمالا با شیر برخورد نخواهید کرد.

 

13 عروس دریایی

کابوس هر موج سوار و هردریا دوستی، عروس دریایی است که سالانه قاتل بیش از دهها شناگر است. این ماهی حتی اگر کشنده نباشد، دردش واقعا یک مصیبت به حساب می آید.

 

12 ببر

ببر می تواند انسان را در یک چشم بهم زدن از بین ببرد. درسال حدود 100 نفر توسط ببر کشته می شوند. جای شگفتی است که این 100 نفر چطور در لحظه ی اول با این حیوان ترسناک روبرو می شوند.

 

11 گوزن شمالی

انتظار این یکی را نداشتید! گوزن های شمالی حیوانات وحشی نیستند ولی به هنگام تصادفات مهلک هستند. این حیوانات باعث مرگ حدود 120 نفر در سال می شوند.

 

10 سگ

با اینکه سگ ها حیوانات دوست داشتنی و وفاداری هستند، اما خطرناک هم هستند. این حیوانات خانگی حدود 25000 نفر را بر اثر هاری می کشند.

 

9 بوفالو

هر کدام ازاین حیوانات وزنی حدود 1.5 تن دارند. این به این معنی است که حتی اگرعصبانی هم نشوند بازهم باعث مرگ خواهند بود. دقیقا 200نفردرسال

 

8 فیل

فیلها حیواناتی غول پیکرند، و در بعضی از کشورها روزانه در اختیار انسانند. سالانه حدود500 نفر بر اثر لگدکوبی این حیوان کشته می شوند.

 

7 تمساح

شاید ترسناکترین حیوان موجود در لیست باشد، تمساح حدود1000 تا1500 نفررا درسال می کشد.

 

6 اسب آبی

یکی دیگر از حیوانات غول پیکر، اسب آبی است که طبیعتی آرام دارد، اما وقتی دیوانه می شود چیزی جلودارش نیست. حدود500 نفر درسال توسط این حیوان کشته می شوند.

 

5عقرب

این حیوانات نه بزرگند ونه قوی، بلکه کوچکند و موذی. آنها وقتی انسانی را می بینند، نیش می زنند که می تواند خطرناک باشد. درسال حدود 5000 نفر بر اثر نیش عقرب می میرند.

 

4 مار

در اینجا آمار مرگ کمی بالا میرود: سالانه حدود50000 نفر از نیش مار می میرند.

 

3 انسان

و هنوز هم با وجود این حیوانات خطرناک دراطرافمان، انسان ها کشنده ترین موجودات برای همنوع خود در روی زمین اند. اگر طبیعت قصد نابودی ما را دارد، فقط باید منتظر بماند. اگر با همین سرعت ادامه دهیم، احتمالا تا 2 یا 3 دهه دیگر زنده نخواهیم بود.

 

2 مگس

یکی دیگر از این موجود کشنده، مگس است که اینکار را بطورغیر مستقیم با شیوع بیماری انجام می دهد. مگس ها بیماری ها را پخش می کنند. هر ساله، حدود نیم میلیون نفر توسط مگس ها بیمار می شوند که 80% ازآنها جان خود را از دست می دهند.

 

1 پشه

و هیچ چیز به اندازه پشه کشنده نیست. این حشره ناقل بیماری است. فقط حدود 1.000.000 نفرهر ساله، از بیماری مالاریا جان خود را از دست می دهند.

 

منبع: interestingthings

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.